Järva Vallavalitsuse arendus-, ehitus- ja planeeringuosakonna juhataja konkurss
Järva Vallavalitsus kuulutab välja konkursi arendus-, ehitus- ja planeeringuosakonna juhataja ametikoha täitmiseks.
Arendus-, ehitus- ja planeeringuosakonna juhataja teenistusülesanded:
- osakonna töö planeerimine, korraldamine ja juhtimine ning osakonna ametnike teenistuskohustuste õigeaegse täitmise tagamine;
- valdkonna õigusaktide eelnõude koostamine, nende kaitsmine valitsuse, komisjonide ja volikogu ees;
- valdkonna eelarve eelnõu koostamine ja eelarve täitmise tagamine;
- valdkonna projektide algatamine ja juhtimine;
- valdkonna töörühmade juhtimine;
- lepingute täitmise korraldamine ja jälgimine;
- vallavanema antud täiendavate ühekordsete teenistusülesannete täitmine, mille täitmise kohustus ei tulene ametijuhendist ega õigusaktidest juhul, kui ametiasutuse töökoormus on ajutiselt suurenenud või kui see tuleneb töökorralduse vajadusest.
Kandidaadilt eeldame:
- erialane haridus või ettevalmistus või vähemalt 2- aastane töökogemus teenistuskoha valdkonnas;
- oskust töötada eelarve ja lepingutega;
- valdab vähemalt C1-tasemel eesti keelt;
- asjaajamiskorra ja oma töövaldkonna õigusaktide tundmist ning oskust koostada ja vormistada dokumente;
- oskust käsitleda töökohal vajalikke tehnilisi vahendeid, arvutiprogramme ja andmekogusid;
- B-kategooria juhtimisõigust.
Kandideerijal esitada:
· CV ja avaldus koos palgasooviga;
· haridust tõendava dokumendi koopia;
· kinnitus vastamisest nõuetele, mis on teenistusse astumiseks sätestatud avaliku teenistuse seaduses;
· kandidaadi soovil muud dokumendid.
Omalt poolt pakume:
· kaasaegset töökeskkonda
· sõbralikku, asjatundlikku ja toetavat meeskonda
· motiveerivat ja väljakutseid võimaldavat tööd
· erialast täiendkoolitust
· põhipuhkust 35 kalendripäeva.
Tööle asumise aeg: 3. jaanuar 2022.
Dokumendid esitada 14. detsembriks 2021 Järva Vallavalitsuse e-posti aadressile info@jarva.ee, märksõnaga „ Osakonna juhataja"
Täiendav teave:
Toomas Tammik, vallavanem, 5307 1685, Toomas.Tammik@jarva.ee