« Tagasi

Järva Vallavalitsus korraldab avaliku konkursi ehituse peaspetsialisti ametikohale

Järva Vallavalitsus korraldab avaliku konkursi ehituse peaspetsialisti ametikohale

 

Ehituse peaspetsialisti teenistusülesanded on:

  • koostab ehitusalaste õigusaktide eelnõud;
  • menetleb projekteerimistingimuste taotlusi ja koostab projekteerimistingimusi;
  • vaatab läbi ehitusteatisi ja ehitusloa taotlusi ning väljastab ehitusload;
  • vaatab läbi kasutusteatisi ja kasutusloa taotlusi ning väljastab kasutusload;
  • korraldab ehitiste teatiste ja lubade menetluste kooskõlastamist ehitusregistri keskkonnas;
  • osaleb oma pädevuse piires detailplaneeringute, kohaliku omavalitsuse eriplaneeringute ja üldplaneeringu koostamises ja menetluses;
  • osaleb oma pädevuse piires valla arengu- ja strateegiliste dokumentide koostamise protsessis;
  • kontrollib ehitusprojektide vastavust kehtivatele seadustele ja normidele, detailplaneeringutele ja projekteerimistingimustele;
  • osaleb oma pädevuse piirides ehitusvaldkonda puudutavate hankedokumentide koostamisel;
  • korraldab vallale kuuluvate ehitiste ehitusprojektide ekspertiisi ja ehitiste auditite tegemise;
  • esindab valda vallale kuuluvate ehitiste ja taristu projektide projekteerimisel ja ehitamisel tehnilistes küsimustes;
  • korraldab omanikujärelevalvet seaduses sätestatud korras;
  • teostab järelevalvet valla objektidel ehitus- ja remonttööde üle;
  • osaleb ehitiste ülevaatuskomisjonide töös;
  • korraldab ehitistega toimunud avariide põhjuste uurimist;
  • väljastab kaevelubasid;
  • teostab ametiasutuse pädevuses olevate ehitisregistri administraatori kohustusi;
  • osaleb vajadusel vallavalitsuse ja vallavolikogu istungitel ja komisjonide koosolekutel;
  • tegeleb oma valdkonda puudutavate avalduste ja kaebuste läbivaatamisega, nendele võimalike lahenduste otsimise ja vastuste koostamisega;
  • nõustab juriidilisi ja füüsilisi isikuid oma töö valdkonnas;
  • puurkaevu ja puuraugu asukoha kooskõlastamise menetlemine ning vastava eelnõu koostamine;
  • puurkaevude üle arvestuse pidamine; puurkaevu likvideerimise projektile seisukoha andmine ning vastava eelnõu koostamine.

Nõuded kandidaadile:

  • omab erialast haridust või ettevalmistust või vähemalt 2-aastast eelnevat töökogemust teenistuskoha valdkonnas
  • orienteerub seadustega valla pädevusse antud küsimustes oma töövaldkonnas, tunneb ja oskab rakendada valdkonda reguleerivaid õigusakte
  • suudab koostada oma töövaldkonna üld- ja üksikakte
  • valdab vähemalt C1-tasemel eesti keelt
  • omab väga head sõnalise eneseväljendamise oskust
  • oskab kasutada tööks vajalikke tehnilisi vahendeid, arvutiprogramme ja andmebaase
  • oskab planeerida tööprotsessi
  • omab head suhtlemisoskust, võimet stabiilselt ja tulemuslikult töötada ka pingeolukorras, efektiivselt kasutada aega; kohusetunnet, otsustus- ja vastutusvõimet, sealhulgas suutlikkust võtta iseseisvalt vastu otsuseid oma teenistuskoha pädevuse piires, võimet näha ette otsuste tagajärgi ja vastutada nende eest
  • vajalik B-kategooria juhiloa olemasolu.

Omalt poolt pakume:

motiveerivat ja väljakutseid võimaldavat tööd

erialast täiendkoolitust

kaasaegset töökeskkonda

toetavat meeskonda.

 

Tööle asumise aeg: soovitatavalt 27. oktoobril 2021

Tingimused ja lisainfo:

ametikohale kandideerijal palume esitada avaldus koos palgasooviga, CV, koopia haridust tõendavast dokumendist ja kinnitus vastamisest nõuetele, mis on teenistusse astumiseks sätestatud avaliku teenistuse seaduses.

Dokumendid esitada hiljemalt 12. oktoobril 2021 e-posti aadressil: info@jarva.ee või Järva Vallavalitsus, Pikk 56, Järva-Jaani alev, 73301 Järva maakond, märgusõnaga „Ehituse peaspetsialist".

 

Lisainfo: abivallavanem Toomas Tammik, tel 5307 1685, Toomas.Tammik@jarva.ee.