« Tagasi

Sotsiaalkindlustusamet avab klienditeenindused järk-järgult

Sotsiaalkindlustusameti klienditeenindused avatakse järk-järgult järgmise kahe nädala jooksul. Täna avatakse Tallinna, Haapsalu ja Kärdla esindused. Klientide ja teenindajate tervise huvides kehtib teenindussaalides 2+2 reegel.

Esmaspäeval, 25. mail avatakse Rakvere, Kohtla -Järve, Jõhvi, Narva ja Kuressaare klienditeenindused. Teisipäeval, 26. mail Paide, Türi, Viljandi, Pärnu, Rapla ja 28. mail Jõgeva, Tartu, Põlva, Võru, Valga.

Ameti klienditeenindustes peab täitma 2+2 reeglit, mille järgi tohib teenindussaalis olla kliente vastavalt teenindajate arvule ning järjekorras oodates tuleb hoida teistega vähemalt kahemeetrist vahemaad. Teenindussaalide lettidele on paigutatud kaitsesirmid ning klientidel ja ka töötajatel palutakse käsi desinfitseerida.

Sotsiaalkindlustusameti klienditeeninduse juht Anu Polberg rõhutab, et klienditeenindustesse kiirustada ei ole vaja, sest kasutada saab e-teenuseid aadressil eesti.ee või sotsiaalkindlustusameti iseteeninduses. Küsimuste korral saab helistada ka ameti infotelefonil 612 1360.

Taotlusi ja avaldusi saab esitada läbi eesti.ee, ameti iseteeninduse, saata digitaalselt allkirjastatult aadressile info@sotsiaalkindlustusamet.ee või tavapostiga aadressile Paldiski mnt 80, 15092 Tallinn.

Taastatakse kliendivastuvõtud ka juhtumikorraldajate, lastekaitse ja ohvriabi poole. Kokkuleppel kliendiga saab kliendikohtumisi korraldada ka vabas õhus.

Lisainfo:

Kaili Uusmaa, sotsiaalkindlustusameti kommunikatsioonijuht, kaili.uusmaa@sotsiaalkindlustusamet.ee, 508 7370